Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Elisabeth - 2 augusti 2009 16:53

..heter det tydligen :).

 Bakstycket är klart, och jag är på god väg med framstycket med!
Får väl se om det duger till någon, eller om den får ligga i lådan tills man blir farmor.....

Av Elisabeth - 2 augusti 2009 10:17

..så är det på gång!!


Har hittat ett mönster på en väst(eller vad det nu heter).

Inte avancerat, men med flätor, och eftersom jag inte har stickat flätor förut så... Tja - jag tyckte det passade!!

Och vet ni -
Det är ju jättekul!!

 Av någon anledning har jag dragit mig för att göra flätor, det har sett så svårt ut, men oh......

Garnet är CAROLINA, och jag valde färgen ljusblå. Tänkte att jag kan använda lite av allt det garn som bara ligger.


Bild kommer senare.


Dagen bjuder på sol ser det ut som, och fika hos en vännina med familj som var borta på semester.

Ha det!

Skapa flashcards