Alla inlägg den 4 december 2009

Av Elisabeth - 4 december 2009 13:05

Jag undrar hur i hela friden om det är så att mina

garner förökar sig i lådan??

  

Det spelar ingen roll hur mycket jag stickar så

finns det aldrig plats i mina lådor för garner som är kvar..

 

Visst måste det vara så att det är ett par

GARNTROLL

som bor där och köper in garn och låtsas om 

att det inte är de som lagt dit nystan..

 

OCH -

( inte att förglömma..)

 

så VET jag att det saknas minst tre stickmarkörer, och

ett antal stickor samt ett par måttband!!

 

Jag ska bara komma på vart dessa troll bor, så kanske jag hittar på mina saknade prylar, samt ta ett snack med dem om att sluta handla på tradra, och beställa stickböcker..
Man blir ju trött nog som det är...

 

Vet ni nått sätt att få bukt med troll i lådan, eller

har tips på att muta dessa små sattyg så de håller sig lugna ett tag??

 

Skapa flashcards