Alla inlägg den 16 december 2009

Av Elisabeth - 16 december 2009 20:25

Även om det var väntat, så fick jag i dag mitt varsel om att det inte blir någon förlägning på mitt vik...

Jobbar til sista januari.

Nu får vi hoppas att det nya företaget vill ha mig kvar,

 men det får vi inte veta än

eftersom det inte är klart hur

 mycket folk de ska ha kvar...

 

Men lite surt känns det ändå...

  

 

Kallt har det blivit också, och mina vantar jag gjorde med flätmönster, har min äldste son snott...Trots att de var aprikosa med vita prickar i

och med flätor...

Nåja..

Får göra ett par andra nu av lite acrylgarn då..

I en klassisk modell, och hoppas att de får ligga kvar tills jag ska

ha dem...

Oddsen för det??

 

NOLL!!

Av Elisabeth - 16 december 2009 06:29

Det snöar -

MASSOR!!

 

Åtminstone har det gjort det...

Usch , fy och blääää...

 

Mitt mantra här hemma är just nu

"Bara tre månader till"

 

JAG AVSKYR SNÖN!!!


Även om jag är glad för barnens skull..

  



Skapa flashcards