Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Elisabeth - 20 januari 2010 21:09

Jag har fått en AWARD!!

Tack snälla

 ROSENVANTE


   

 Med denna medföljer ett ansvar att:

 

 -Kopiera awarden till min blogg!

- länka till personen som gett mig awarden!
- berätta 7 intressanta fakta om mig själv!-
- välj 7 andra bloggar som jag vill ge awarden till!
- länka till deras bloggar!
- lägg en kommentar i deras blogg att jag gett dom denna award!
7 Fakta om mig själv? Hjälp...
  • Älskar att ge mina vänner och de jag har omkring mig blommor eller paket - även utan orsak!
  • Har en kattuppfödning(vilande just nu) av Bengaler
  • Avskyr att bara sitta och inte göra något - därför är stickning så bra!
  • Är fruktansvärt dålig på att sy på maskin( det får maken göra...)
  • Hatar att åka över broar...därför är det minimal risk att det blir någon resa till Öland..
  • Älskar Kexchoklad!
  • drömmer om att resa runt i Australien

Så sju bloggar:

SKAPARLUST

CECILIAS HANDARBETSKORG

TÄNK OM JAG HADE EN BLOGG

Dessa är de jag kommer på nu- får fylla på..

 


Av Elisabeth - 20 januari 2010 06:53

Hos

GINA STICKBLOGG!!

 

Ett KNITPRO SET!!

   

Detta för att fira 10000 besökare!!


Hos

STICKMAMMA

finns detta att vinna

   

Även hon firar 10000

besökare!!

 

GRATTIS!! 

Ovido - Quiz & Flashcards