Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Elisabeth - 10 februari 2010 07:36

Bilder på FO:n, men inte på katarren

 

Januaris sockor, även om jag inte är med i sockklubben...

Lite annolunda häl, men så sköna!!

     

 

Tröja i BABYMARINO

 

  



Min REVONTULI i Fametrend!!

Är så nöjd med den..

Har pärlor i spetsarna på den..

    





        

Annars?

Tja, min magkatarr jävlas - tror att det är dags

att söka  för den.

Inget jobb i sikte men det kommer säkert.

 

Har hittat några sjalar jag vill sticka, men kan inte skriva ut mönstret!!

Skrivaren strejkar....

Feather and Fan, Travelling women, Haruni och Ishbel

(finns hur många som helst men detta är ett axplock bara)

 måste försöka hitta någon som kan förbarma sig

över mig och hjälpa mig med det..

 

Ha en trevlig dag!!

Skapa flashcards