Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Elisabeth - 7 mars 2010 20:08

..är vad jag har åstakommit under två veckor..

Inget mer.

Hemska människa.

Mitt garn ROPAR högt på mig...

Måsta ladda med  något till båtresan t.o.r Åbo, samt resan mellan

Åbo och Tammerfors...

men vad???

Ideér någon?

SNÄLLA???

Av Elisabeth - 7 mars 2010 08:34

Har ju glömt att jag hade fått en

 AWARD

av

HANDARBETSKORGEN/CECILIA

 

TACK!!!

  

Med denna så blir det en del man ska göra:

1. Put the logo on your blog or within your post. (FIXAT)


2. Pass the award to 12 bloggers.( Jag kan inte välja 12, så jag ger den till ALLA som läser min blogg...)
3. Link the nominees within your post.(lite svårt då...)
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.

(Se föregående svar..)
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.(KLART)

 
Ovido - Quiz & Flashcards