Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Elisabeth - 14 maj 2010 21:58

Nu har jag

ÄNTLIGEN

satt fart med att riva tapeter...

Inte roligt, men man får ha tålamod

och bilden av hur det blir när det är

klart.

Helgens mål är att jag ska hinna spackla

i morgon, ev slipa lite

och på söndag börja "tapeta" lite.

Förhoppningsvis är det klart tills hösten...

Nu blir det ett par vinglas och sedan sängen...

KRAM på er

Av Elisabeth - 14 maj 2010 11:58

Detta mina vänner är min

Revontuli,

som jag saknar garn till..

Tyvärr kommer jag inte åt garnet förrens
tidigast torsdag!!!

SUCK



Så...

i brist på annats så började jag på en

CANDLE FLAME,

i PeterPan...(Babygarn)

även den i grönt..

Får se hur stor jag ska göra den -

har massor av nystan, och bara gjort av

med två än, så iallafall två till tror jag..



Annars händer det inte mycket mer än att vi klippkort på sjukan just nu...

Barnakuten i V-ås i går pga av reaktion på antibiotikan..

(han med lunginflammation)

Till vår läkare idag eftersom vi fick ett klantigt bemötande på akuten av läkaren( en senare historia)

"Vår" läkare ville kolla upp varför han reagerar

 som han gör.

Maken jobbar em, och kör ett överidspass i

morgon på 12 timmar.

På söndag ska han meka med mammas bil,

och sedan går vi i gång på en varsin mördarvecka...

Det känns som om det är lite mycket nu.

 

----Men---

Vi har ju varandra iallafall!!

 

 

Av Elisabeth - 14 maj 2010 10:10

  

Hos

TANTKOFTA

finns detta att vinna!!

(sista dagen den 30 maj tror jag..)

 

 

  

 

Och detta finns hos

En kreativ liten blogg

rena drömmen!!

Sista dagen den 15 maj kl 24.00

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards