Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Elisabeth - 12 juli 2010 09:00

Detta har min vecka bestått av,

förutom ett sjukt barn(Feber, halsont, pencillin

som inte tog osv...)

Tråksockor (som MARIE uttrycker det...)  

Fördelen är väl att det försvinner

en hel del rester nu.

 

MEN

 

Jag MÅSTE

hitta något annat att sticka..

Funderar på en Revontuli

igen, men det skulle ju vara kul

med någon annan.

 

Jag har ett UFO i form av

CANDLE FLAME.

Urtråkig, men snygg...

 

Vill ni titta på något snyggt så kika

in hos

MORMORS BOD

 

Kola sjalen hon

"bara"

fixade till....

Såå vacker!!

Jag älskar den verkligen!

 

Vidare-

Att det är tropisk värme

har väl ingen missat tror jag.

 

Son nr 1(18 åringen)

har sin nya sovplats bakom tvätten -

på balkongen!!

 

  

Kan ni se honom??

jag ser ett litet huvud, men inte mer....

 

ha en bra dag nu..

 

KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards