Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

Borta

Av Elisabeth - 9 augusti 2010 07:40

Frågar varför du gjorde det?

Frågar varför du tog det sista valet?

Frågar varför du lämnade oss alla?

Frågar varför du inte tog emot hjälp?

 

Frågar...

men får inga svar

 

För varje fråga som jag får ett svar på,

så kommer tio nya frågor...

 

Och ingen ger mig det svaret jag vill..

VARFÖR??

 

Sov i ro nu,

Jocke -

Jag hoppas du får

frid i din

oroliga själ nu...

 

19810727-20100807

  

 
 
Ingen bild

K-S

9 augusti 2010 08:46

Jag beklagar sorgen! :(

 
Cecilia

Cecilia

9 augusti 2010 08:57

Förstår att detta måste vara tungt! Hoppas ni som fanns runt Jocke kan få stöd hos varandra.
Kram!

http://cecilias-sida.blogspot.com

 
Therese

Therese

9 augusti 2010 16:31

Vet inget, men jag skickar en bamsekram och beklagar sorgen.

http://elsieoviola.blogspot.com

 
Ingen bild

mary-ann

10 augusti 2010 14:08

vet inte vem han är men hörde på omvägar.
skickar alla dom styrkekramarna som du vill ha och behöver....
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - 9 november 2012 08:15

Det har hänt mycket det senaste året, och bloggen har fått ligga nere.Ska försöka börja lite mer igen...  :-) Ni som har följt min blogg vet historien.det som hänt sedan dess är att den förlupne makenInsåg att gräset inte var grönare på andra sidan...

Av Elisabeth - 17 juli 2012 11:22

Lever, andas, ska uppdatera er alla.. Mycket har hänt, och kommer att hända.. ...på stickfronten händer dock inte lika mycket......

Av Elisabeth - 20 april 2012 08:30

  Mycket har hänt - på kort tid...   vet inte hur eller vad jag ska berätta, mer än att allt är enklre på ett sätt, men det innebär MYCKET funderingar, och mycket ältande..   Barnen mår bra, eller ok och jag är också ok..   ...

Av Elisabeth - 6 mars 2012 18:14

Min älskade mamma påtalade lie fintatt det var länge sedan jag bloggade... Som ni förstår är mitt liv lite upp och ner..ena dagen känns det som om vi är på rätt väg... Nästa dag känns det som om vi åkt ner till botten igen.   Nya saker hän...

Av Elisabeth - 10 januari 2012 19:19

Jag får påminna mig att andas...Att ta en stund i taget.. Att plåga mig igenom ännu en dag.. Ska det aldrig sluta?? Plågan att se dem gulla med varandraöppet på FB? Plågan att höra när han pratar med henne itelefon när han är här? Plågan...

Skapa flashcards