Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Elisabeth - 11 oktober 2010 20:47

Det finns bara EN person som kan få mig att bli
så totalt genombarnslig,

arg och frustrerad...

(och nej, det är inte AF -

 de hör till en annan kategori...)

Jag reagerar med att bli bitsk, arg,

snartstucken,
ledsen och sårad...

Inte bara å mina vägnar utan
även på min familjs vägnar...

 

Denna person har befunit sig på tok

för nära
under en liten

(väldigt liten)

period, för att nu emigrera ett

tag och bara finnas någonstans i
periferin igen..

(tack för det)

 

Det enda jag kan ärligt säga att

jag gillar mindre
än denna är ormar...

I alla former..

Äckliga djur...

 

  

 

Jag funderar på att ge nr 1 en present...

 

  


Av Elisabeth - 11 oktober 2010 12:00

Bara en stilla fråga -

Du som var den som skulle skicka

till mig i Sockgarnsbytet....

 

Har du glömt mig???

 

     

Skapa flashcards