Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Hjälp någon?

Av Elisabeth - 19 januari 2011 07:27

I ett hemlisbyte så

fick jag

NALLEGARN MED ALOEVERA

(älskar det...)
i naturvit och jeansblått...

 

Det vita har jag flera nystan av

(Blir en till HARUNI för tillfället!)

men av det blåa endast ett...

Det behöver några (2 )kompisar....

 

FÄRGNR:  175

 

 

Butiken där jag köper mitt har slut

på den färgen,

så min fråga:

Finns det NÅGON(?) som

kan förbarma sig över mig om de vet

att det finns i närheten av dem???

 

Naturligtvis betalar jag för det....

 

  


 
 
Annika

Annika

19 januari 2011 11:50

minns du vilken färgnummer, ska se om jag har rätt nyans hemma, eller så kan du ju kolla med Tiinasgarn.se

http://belindasmamma.blogspot.com

Elisabeth

19 januari 2011 15:56

Tiinas garn har det inte...Det är där jag brukar skicka efterifrån...
Färgnr är:
175

 
Ingen bild

Tiina från Tiinas Garn

1 februari 2011 15:42

Jag kollar upp detta med Novita och återkommer !

 
Ingen bild

Tiina från Tiinas Garn

14 februari 2011 16:53

Nu har jag fått svar från Novita och Nalle aloevera jeans 175 är helt slut.
Hoppas att någon har i sina gömmor ett par nystan

Elisabeth

14 februari 2011 18:50

tack snälla för din hjälp!!
Jag hopas på någon, annars får jag sticka nått annat av det nystanet!!
Älskar annars Novitas garner.. speciellt NALLEgarnet!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - 9 november 2012 08:15

Det har hänt mycket det senaste året, och bloggen har fått ligga nere.Ska försöka börja lite mer igen...  :-) Ni som har följt min blogg vet historien.det som hänt sedan dess är att den förlupne makenInsåg att gräset inte var grönare på andra sidan...

Av Elisabeth - 17 juli 2012 11:22

Lever, andas, ska uppdatera er alla.. Mycket har hänt, och kommer att hända.. ...på stickfronten händer dock inte lika mycket......

Av Elisabeth - 20 april 2012 08:30

  Mycket har hänt - på kort tid...   vet inte hur eller vad jag ska berätta, mer än att allt är enklre på ett sätt, men det innebär MYCKET funderingar, och mycket ältande..   Barnen mår bra, eller ok och jag är också ok..   ...

Av Elisabeth - 6 mars 2012 18:14

Min älskade mamma påtalade lie fintatt det var länge sedan jag bloggade... Som ni förstår är mitt liv lite upp och ner..ena dagen känns det som om vi är på rätt väg... Nästa dag känns det som om vi åkt ner till botten igen.   Nya saker hän...

Av Elisabeth - 10 januari 2012 19:19

Jag får påminna mig att andas...Att ta en stund i taget.. Att plåga mig igenom ännu en dag.. Ska det aldrig sluta?? Plågan att se dem gulla med varandraöppet på FB? Plågan att höra när han pratar med henne itelefon när han är här? Plågan...

Skapa flashcards