Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Elisabeth - 20 februari 2011 14:50

Bästaste J på jobbet

ska få en bebis i juli..

Hon är en underbar vän,

arbetskamrat

barnmorska och medmänniska!!

 

Därför vill jag ge henne något som

jag hoppas att hon gillar...

Bebisfilten blir klar i dag hoppas jag....

Ska ge henne sen i veckan isåfall...


Makens ben mår ganska bra nu -

han är lite öm, men inte speciellt...

 

Nr två fyller 17 år i morgon -

jag har inga små barn längre...

 

I övrigt så har helgen varit

otroligt lugn..

Jag har behövt det, eftersom

det vart stressigt både hemma och

på jobbet..

somnade kl 22 i fredags och sov till 9

på lördagen...

är trots det slut i kroppen

nu med...

 

Synd bara på

SYMÄSSAN...

men jag får sikta in mig på

höstens festival i stället..

 

Ha en trevlig

söndag nu!!!

 

Kram på er!

Skapa flashcards