Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Elisabeth - 25 juni 2011 11:08

Bloggen går på halvfart -
antagligen pga
brist på objekt att sticka...

Letar förtvivlat efter

motivation,mönster och

allt det där ni vet....

Kan någon hjälpa mig med det???
En enkel spetsbolero skulle behövas till
mina sommarklänningar...
Eller en enkel, trevlig sjal...
Eller...

jaa...

      


Jag är åter på jobbet -
Men man längtar till

SEMESTERN NU!!

Jag har bara 9 pass kvar, om
det inte blir extra pass sista veckan...
Sista veckan ja...
Då jobbar jag måndag dag och
sedan ledig till söndag -
då jag kör en enkel kväll...

Lite tjyvstart på semestern...

  



Midsommar för oss?

Jobb för mig till 16 -

hemma vid 17

Grill, gott i glaset -

och somna på soffan kl

22,30...


Idag ska vi fiska på
eftermiddagen -

DET är midsommar för oss!!

Jag är ledig tills på

torsdag, imorgon kommer nr 1 hem

med sin kompis för vidare färd på
måndag till Borlänge

och

P&L!!!


Ha en lugn midsommardag!!

KRAM!!


 


Skapa flashcards